25 kwietnia 2012

Swinging, dogging i zabawa

Dzisiaj zostałam oświecona. Tak jak o tzw. swingingu słyszałam tak dogging był mi całkowicie nieznany. Dla niezorientowanych wyjaśnię oba terminy. Swinging - forma niemonogamicznej aktywności seksualnej traktowana zwykle jak każda inna aktywność, która może być doświadczana w parze.Dogging - angielski eufemizm określający podejmowanie aktywności seksualnej w miejscach publicznych (takich jak park lub kino) lub oglądanie osób podejmujących taką aktywność (stąd powiązanie z voyeuryzmem i ekshibicjonizmem). Osoby biorące udział w doggingu mogą być oglądane przez przypadkowych widzów lub przez osoby zaproszone przez internet.

Wstępną część edukacyjną mamy za sobą. Dzisiejszy dzień dla mnie jest bardzo edukacyjny, ponieważ poza tym, że dowiedziałam się o doggingu, usłyszałam że w Warszawie funkcjonuje wiele klubów dla swingersów.  Jestem bardzo ciekawa na jakiej zasadzie działają takie kluby, kto tam przychodzi i czy to bezpieczne. Gdy zastanawiałam się po co to komu, otrzymałam prostą odpowiedź: dla zabawy. W dzisiejszych czasach jestem w stanie to zrozumieć. Aczkolwiek zagłębiając się w historię tego "ruchu" dowiedziałam się, że swinging powstał już w latach '50. Coraz częściej myślę, że ludzie zawsze byli perwersyjni w takim samym stopniu w jakim są teraz. Wtedy był to po prostu temat tabu i dlatego nikt nic o tym nie wiedział.

W Warszawie funkcjonuje co najmniej kilka klubów dla swingersów. Zajrzałam na stronę jednego z nich. Prawdopodobnie jest jednym z najpopularniejszych, bo wyskakuje jako pierwszy wynik wyszukiwania. Byłam zaskoczona. Na zdjęciach całe miejsce wygląda bardzo przystępnie. Nie wygląda jak tania agencja matrymonialna. Znajdziemy tam harmonogram imprez tematycznych i ogólne zasady panujące w klubie. Funkcjonuje tam zasada białej opaski, czyli oznacza ona że chcesz tylko popatrzeć i jesteś żółtodziobem. Myślę, że to świetne miejsce dla osób o skłonnościach ekshibicjonistycznych. Mimo wszystko zastanawia mnie kto tam chodzi i po co to komu. Może kiedyś w ramach testów sama skorzystam z usług tego klubu i napiszę wam recenzję. Czy w tym klubie zamiast kelnerek noszących drinki są hostessy noszące prezerwatywy i inne lubrykanty?

3 komentarze:

  1. Odważny, ale ciekawy społecznie temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś korzystałem z takiego miejsca. W sumie 3 razy. Dla zainteresowanych seksem - zdecydowanie polecam! Dla szukających miłości - raczej omijać. Ludzie bawią się swoimi ciałami. Można oczywiście kogoś ciekawego zapoznać, ale to nie jest proste. Jest wiele par i panie są zdecydowanie nastawione na rozkosze fizyczne. Oczywiście wszystko z poszanowaniem dobrych manier (jeśli mogę tak rzec). Zabawa na pewno dla ludzi zdecydowanych. W ramach testu proponuję pójść jako widz. Ewentualnie jeśli nabierzesz ochoty to dołączysz. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Park Skaryszewski Sex Meeting Warszawa
    http://pl.zbiornik.com/group/11515/

    OdpowiedzUsuń